jose-in-livingstone.reismee.nl

laatste dagen voor vertrek

Over vijf dagen stap ik in het vliegtuig op weg naar Zambia. Wat kijk ik ernaar uit!

Mijn extra koffer met de zelfgemaakte , geschonken gekregen en gekochte materialen staat klaar. Ik heb het vervoer hiervan gesponsord gekregen van de vliegmaatschappij Britisch Airways. Ik dacht ik waag er een uitgebreide mail aan en..... gelukt! Ik ben ze hier heel dankbaar voor. Mijn persoonlijke spullen die moet ik voor het grootste deel nog inpakken, maar dat is zo gebeurd.

De laatste dagen zijn nog gevuld met allerlei dingen: kapper enzo.; twee keer golfen; afscheidsborreltje op woensdag; donderdag nog een gezellige middag en avond met Floris en Diederik en hun vriendinnen en mijn kleindochter. Vrijdagmiddag op tijd naar Schiphol, want ik wil natuurlijk mijn vlucht waar ik al zoooo lang naar uitkijk niet missen.

Ik hoop snel weer iets van met te laten horen.

Reacties

Reacties

Carla

Ik wens je een goede reis ✈️ en geniet van de dingen die je daar kunt doen. Ik hoop dat je veel goede projecten kunt opstarten, succes ?

Mireille

Wat een avontuur ga je tegemoet.
Veel plezier en vooral geniet van deze bijzondere reis.

Elly

José ik wens je een heel goede reis en geniet van je projecten die je daar gaat opzetten. Heel veel succes gewenst

Francine

Ik wens je een hele goede reis José en we zien elkaar zondag in Zambia Livingstone ?

Jantine

Heel veel succes en plezier. Je hebt vast een fantastische tijd.

Floris

Wat een stoere moeder heb ik toch!! Ik vind het geweldig wat je gaat doen mam, en ik zal je avonturen op de voet volgen...

Sabine

Wat spannend Jose!
We zullen je avonturen zeker volgen en we kijken met smart uit naar foto's, filmpjes en verhalen die er volgen die we ook aan de kinderen op school kunnen laten zien. You can do it! Good luck!

Ank Spierings

Eindelijk is het bijna zover... Geweldig dat je dit gaat doen, we zijn benieuwd hoe het gaat en willen je graag volgen in de komende maanden.
Succes met het laatste stukje in NL en goede vlucht vrijdag en we zien uit naar je volgende mail!
Lieve groet, Paul en Ank

Lidie

Ik hoop dat je een goede vlucht heb gehad. Veel plezier, mooi dat je het doet.
Ik blijf je volgen. Heel veel succes!

Fineke

Wat een fantastisch avontuur! Stoere buuf.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!