jose-in-livingstone.reismee.nl

sponsoring

Over zes weken ben ik bezig aan mijn eerste dag op het educatie project waar ik word ingezet. Ik kan bijna niet wachten om te beginnen.

In de afgelopen weken ben ik bezig geweest om geld in te zamelen voor sport en spel materiaal, want dat is goed voor: je lijf; je zelfvertrouwen en eigenwaarde; je sociale ontwikkeling; je ontwikkeling als persoon; je leervermogen.

De kinderen van de Blerck waar ik tot mijn pensionering heb gewerkt, hebben op een snikhete dag waterspelletjes gedaan waarmee ze sponsorgeld hebben opgehaald voor hun eigen school en voor mijn project. De dames van de vriendinnendag golf de Breuninikhof zijn heel gul geweest en hebben gezorgd voor een mooi bedrag. De eigenaar/ trainer van mijn fysio fitness Bos&Weide heeft mijn zwaaidoek gesponsord. Op de afsluiting van de golf zomeravondcompetitie van de Breuninkhof verwacht ik ook nog een mooie bijdrage. Daarnaast zijn er mensen die mij op persoonlijke titel sponsoren.

Ik wil iedereen heel hartelijk bedanken en zal ervoor zorgen dat het geld goed besteed wordt.




Reacties

Reacties

Mark

Wil je nog eens de link naar sponsoring mogelijkheid doorsturen ajb?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!